2011-01-09
 17:56:22

GLOBEN 12 AUGUSTI

Biljetter släpps snart på ticnet. Det är en tjej vid namn emelie som får sin biljett imorgon för att hennes kompis pappa jobbar på Ticnet.se och det är den sajten som säljer biljetterna! Och då har datumet kommit ut! Hon ska ta kort på biljetten imorgon om hon får den imorgon vilket det sägs att hon kommer fååå! Det är sjukt! :O Och det är typ 15 biljetter som just nu finns som den där pappan delat ut eller något sånt och sen resten kommer ut snaart hoppas jag!
FRÅGA INTE OM NÄR BILJETTERNA SLÄPPS FÖR JAG VET INTE! :P detta är allt jag vet!!
Detta är typ 80% säkert så ifall han inte kommer så lägg inte det här på mig, jag spred bara den här nyheten om Emelie som säger att detta är sant förmodligen.. :P
Men när biljetterna kommer ut skickar jag länk o allting! :) Det här är det enda jag vet just nu :D HOPPAAAS BILJETTERNA KOMMER UT SNART :D



jessica
PUBLICERAT: 2011-08-12, 02:00:42

Hejhej du driver en super bra blogg och jag verkligen älskar din design ! och jag undrar om du kunde hjälpa mej med en liten sak ? Jag har precis skaffat en blogg och behöver hjälp med en design så jag undrar om du kan ge mej några tips eller något sånt om hur du gör en så fin design som du har ? Tacksam för svar .. mejla mej gärna ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: